czwartek, 8 listopada 2012

Guru o tym, co zrobić, żeby osiągnąć sukces...

Żeby osiągnąć prawdziwy sukces i zmienić swoje życie potrzeba kilku ważnych rzeczy. Poczekam chwilkę, aż znajdziecie kartkę i coś do pisania, żeby zanotować moje cenne myśli. Już? Wszyscy? A, jeszcze Ty... Sprawdź w tamtej szufladzie, ostatnio widziałem w niej taki czerwony długopis. O, jest. A nie mówiłem? Oto te ważne rzeczy:

1. Wiara we własne siły - bo jeśli się nie chodziło na siłownię, to tych sił nie ma. A jeśli czegoś nie ma, to trzeba w to wierzyć.
2. Samozaparcie. Samo. Zaparcie. Nie wiem, jak można było połączyć te dwa słowa w jakieś pozytywne znaczenie.
3. Wizja siebie w przyszłości. Ridge z "Mody Na Sukces" jest dobrym wzorem.
4. Ale najważniejsze - trzeba mieć popierdolonych przyjaciół. Którzy po usłyszeniu Waszej wzniosłej deklaracji wybuchną śmiechem. Powiedzą - wszystkim się uda, ale nie Tobie... Śmiech i zwątpienie bliskich jest najlepszym czynnikiem motywującym. 

Już Arystoteles mówił, że najlepszych przyjaciół poznaje się w czasie rzucania fajek i odchudzania. Moi, gdy już się naśmiali i nawątpili, postanowili dać ujście swoim emocjom w bardzo kreatywny sposób. Poniżej galeria memów ich autorstwa, która powstała w odpowiedzi na moją nagą sesję.


Autor: MW


Autor: TF


Autor: AS



Autor: MW



Autor: TF



Autor: MW



Autor: MW

Memy memami, ale po zobaczeniu tego zdjęcia każda komórka mojego otyłego ciała była dogłębnie wzruszona. Nie czułbym się tak dobrze nawet wtedy, gdyby przytuliła mnie Natalia Lesz.

Autor: TF



Weźcie i lubcie mnie tu: http://www.facebook.com/FitCzyFiu