czwartek, 22 listopada 2012

dieta paleo

Każdego dnia czytam coś nowego na temat biegania i zdrowego trybu życia. Staję się mądrzejszy i mądrzejszy. Gdybym biegał w takim tempie, w jakim biegają moje myśli, już byłbym mistrzem świata. Niestety – żeby te tempa wyrównać muszę albo bardzo dużo trenować albo poddać się lobotomii. Ciągle nie wiem, co wybrać. Ale nie o tym…


W ostatnim numerze „Men’s Health” natrafiłem na opis pewnej diety. Pytanie na jej temat zadał czytelnik, odpowiedział ekspert pisma.

Czytelnik: na czym polega tzw. dieta paleo i czy jest dobra dla uprawiających sport?

Ekspert: Dieta paleo sięga do zasad odżywiania, jakie panowały w jadłospisie prehistorycznych jaskiniowców. Opiera się na bardzo prostej zasadzie, która głosi, że jemy tylko to, co można upolować lub zebrać z krzewów albo drzew.

Przez chwilę zastanawiałem się, jakie zasady panowały w jadłospisie prehistorycznych i czy w ogóle mieli oni jakieś zasady i jakiś jadłospis.

Ale później uświadomiłem sobie, że gdyby nagle wiele osób zaczęło stosować dietę paleo, to dzięki nim udałoby się pozbyć plagi szczurów z dużych miast. Więc jak dla mnie OK.


Źródło: link
więcej o diecie paleo znajdziecie tutaj: link

a więcej Guru o tu: http://www.facebook.com/FitCzyFiu