wtorek, 20 listopada 2012

listy od wielbicieli


Mój blog, czego należało się spodziewać, podbija kolejne kraje i kontynenty. Zaczęli pisać do mnie ludzie z całego świata. Przekazują zarówno słowa wsparcia i gratulacje, jak i pytają o to, jak odnieść sukces podobny do mojego. W miarę możliwości postaram się odpowiadać na ich listy oraz dzielić się moją wiedzą i doświadczeniem.

Dziś pierwszy list. Ram z Nepalu napisał do mnie tak:

निराकार , परम एश्वर्य युक्त , सर्वदा यत्किंच सभी में सर्वत्र ,समानरूप में ब्याप्त हूँ , मैं ईक्षा रहित ,सर  संपन्न ,जन्मरहित , निराकार , परम एश्वर्य युक्त , सर्वदा यत्किंच सभी में सर्वत्र ,समानरूप में ब्याप्त हूँ , मैं ईक्षा रहित ,सर  संपन्न ,जन्म -मुक्ति से परे,मुक्ति से परे,सच्चिदानंद स्वरुप कल्याणकारी शिव हूँ 
Bardzo zafrapowało mnie pytanie Rama, dlatego postanowiłem niezwłocznie na nie odpowiedzieć:

Drogi Ramie,

 -मुक्तिरहित , निराकार , परम एश्वर्य युक्त , सर्वदा यत्किंच सभी में सर्वत्र ,समानरूप में ब्याप्त हूँ , मैंsasha greyईक्षा रहित ,सर  संपन्न ,जन्मरहित , निराकार , परम एश्वर्य युक्त , सर्वदा यत्किंच सभी में सर्वत्र ,समानरूप में ब्याप्त हूँ , मैं ईक्षा रहित ,सर  संपन्न ,जन्म -मुक्ति से परे,मुक्ति से परे,सच्चिदानंद स्वरुप कल्याणकारी शिव हूँ केवल , शिव

i pozdrowienia dla बाटोमा
Twój Guru